Hotel Gym
Hotelfitness er en god idé
De fleste hoteller i dag har en form for fitnesscenter til deres gæster. Det er rigtig godt. Faktisk.":259}">
Hvad er mindre godt er, at mange af dem ser ud til at være bygget til at sætte kryds på Trivago , snarere end at nogen rent faktisk træner i dem. Udstyret er ofte både gammelt slidt og understandard, lokalet er dårligt planlagt og valget af udstyr ligeså.
Hvis det er fordi du har bygget til, som nævnt ovenfor (lidt kynisk), kun at kunne oplyse, at du har et fitnesscenter, hvis det er relativt uinitieret< / span> individer, der var ansvarlige for det, eller om det blot var et budgetspørgsmål, betyder egentlig ikke så meget. Faktum er dette - her er et fantastisk uudnyttet potentiale!  >
Vi vil heldigvis gerne sige, at man kan gøre meget med relativt små metoder. Hvad er der egentlig brug for? En vægtstang med stativ, bænk og vægte. Et krydstræk. Et løbebånd og/eller en romaskine. Selvfølgelig passende gulvbehandling. Ud over dette? Måske nogle håndvægte? Nogen pilatesbold? Et lille gummibånd? Med dette vil vi vove at sige, at langt de fleste mennesker kan gennemføre deres træning uden at foretage for mange justeringer for at være på farten. Selvfølgelig kan du investere mere, hvis du er ambitiøs nok og har plads i budgettet samt anlægget, men man kommer meget langt med relativt enkle midler, og yderligere udvidelse bør nok i høj grad være at anskaffe flere af de ovennævnte varianter, for at kunne klare flere samtidige træningspas. Rent råt, forskning har kunnet se at knap halvdelen af hotellets gæster havde til hensigt at benytte hotellets fitnesscenter under deres besøg, men at cirka halvdelen af disse rent faktisk benyttede faciliteterne. Det lyder måske lidt overvældende, men husk på, at det er over 20 % af kunderne, der rent faktisk har trænet og forladt lokalerne enten trætte og tilfredse eller skuffede over den dårlige standard, og at de ikke kunne køre deres planlagte session. Det er en forholdsvis stor mængde kunder, som du risikerer at fremmedgøre, fordi du sparede nogle kroner eller planlagde dårligt, da du byggede fitnesscenteret. Udover dette er der også < span lang= "SV-SE" class="TextRun Understreget BCX0 SCXW41483594" data-contrast="none">undersøgelser der viser, at de rejsende, der prioriterer deres motion og overordnede velvære, bruger væsentligt mere end deres modparter, der ikke er så motionsorienterede. Konkret skulle det være omkring 53 % mere i gennemsnit for internationale rejsende og hele 178 % (!) mere for dem på indenrigsrejser. Med dette i tankerne virker de 20 %+, der er nævnt i første afsnit, pludselig væsentligt større. Det virker indlysende, i hvert fald for os, at der er et kæmpe uudnyttet potentiale at hente her og uden at det engang nødvendigvis behøver at koste voldsomt meget. Desuden er hver krone brugt er en krone til kundetilfredshed udover at fungere som lodtrækning for potentielle gæster, hvilket formentlig er givet godt ud. Vi hos Gymkompaniet beskæftiger os med fitnesscentre. Det er lidt "vores" ting. Går du med tanker om at bygge en og ønsker hjælp, rådgivning eller et tilbud, er du mere end velkommen til at tage kontakt! Det er selvfølgelig helt gratis at sende en forespørgsel og vi kan også potentielt komme ud og møde dig og tjekke lokalerne direkte, hvis det ønskes. Tænk venligst dine forhold igennem - hvad gør vi har for budget? Hvor stor er pladsen (inklusive loftshøjde)? Har vi særlige ønsker til udstyr? Jo mere specifikke opgaver vi skal arbejde med, jo bedre forslag og råd kan vi bistå med. Vi modtager mere end gerne billeder af rummet for at danne os en bedre ide om, hvordan rummet rent faktisk føles og kan også sammensætte en 3D-skitse, hvis det er nødvendigt. Du kan med fordel kontakte os på Kontakt@ Gymkompaniet .se!