Nu starter vi med chatstøtte på webstedet
Nu starter vi med chatsupport på hjemmesiden
Siden i går har vi nu tilføjet en chatfunktion til vores hjemmeside, så kunderne skal kunne komme i direkte kontakt med os uden at skulle tale i telefon
Mange spørgsmål kan selvfølgelig føles lidt for trivielle til at ringe tilbage eller sende en mail om, men kræver stadig svar for at få dig til at føle dig rigtig godt tilpas med hans køb. Vi ved selv, hvor frustrerende det nogle gange er, når vi skal foretage et onlinekøb, og det er en lille detalje, man bliver hængende i, men den føles for lille til at ringe til virksomheden for, og en e-mail føles ærlig talt som for meget.< br>
Vores mål har altid været at som udgangspunkt nulstille antallet af returneringer og få en kundetilfredshed på 100 %. Begge dele kan være umulige at opnå, men vi har i øjeblikket en returrate på under 0,5 % og en kundetilfredshedsvurdering på 4,8 ud af 5 på Trustpilot. For at nå nogle flere percentiler i den rigtige retning, mener vi, at en chatfunktion kunne have været et skridt i den rigtige retning.
At chatten er værdsat og længe ventet viste sig med det samme i går da vi modtog to sager inden for 5 minutter efter, at funktionen blev lanceret.
Det betyder dog ikke, at vi på nogen måde reducerer vores øvrige support, men for dem, der vil tale i telefon, er det selvfølgelig bare for at ringe til os som normalt.
Hvis der er noget andet, du som kunde føler, vi mangler på vores hjemmeside, som ville have forenklet din kunderejse hos os, håber vi, du vil kontakte os og lade ved det, og vi vil forsøge at løse det!